W odpowiedzi na trudne okoliczności, które dotknęły wiele osób w wyniku ostatnich powodzi, chcielibyśmy poinformować, że wraz z firmą Liebherr wprowadzamy specjalną akcję bezpośredniego wsparcia skierowaną do osób poszkodowanych.
Liebherr wspiera ofiary powodzi przy zakupie nowej chłodziarki lub zamrażarki marki Liebherr.
Wszystkie nowe zakupy chłodziar ek i zamrażarek spowodowane szkodami powodziowymi są wspierane bezpośrednio przez firmę Liebherr.
Po zakupie urządzenia Liebherr poszkodowany konsument otrzymuje dodatkowy rabat zależny od ceny zakupu, wypłanany na konto bankowe konsumenta.
Wartość zwrotu to 20% – maksymalnie do 650 PLN
Strona poszkodowana otrzymuje wsparcie w następujący sposób:
Po przedstawieniu poniższych dokumentów dokonamy wpłaty właściwej kwoty bezpośrednio poszkodowanemu.
Niezbędne dokumenty:
- Faktura dot. zakupu chłodziarki lub zamrażarki Liebherr
- Kopia protokołu szkody lub zaświadczenie z MOPS
- Rachunek bankowy (IBAN), na który zostanie dokonana wpłata
Przekazanie dokumentów pocztą elektroniczną na adres email sales.pl@liebherr.com
Ważne w terminie: od teraz do 30 listopada 2024